Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 21:59   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stølhet som begrunnelse til å være hjemme fra skolen?

Mine barn har sjelden vondt i viljen når de skal på skolen, men det hender jo at det er litt "vondt i magen og halsen og sånn" om morgenen som jeg mistenker like gjerne kan være trøtthet så tidlig på dagen. Pleier å svare at de selvsagt skal slippe å gå på skolen når de er syke, men at de må huske på at det ikke blir noe "ut med venner-opplegg" senere på dagen. Noen ganger vil de fremdeles være hjemme (og da er de også syke, viser det seg) andre ganger bestemmer de seg for å gå på skolen likevel (ikke syke) Vi har uansett en avtale om at de går på skolen hvis de er usikre på om de er syke eller ikke og så tar de med mobil og ringer dersom de føler seg verre slik at vi kan hente dem. Funker helt fint.

Jeg er med på at det finnes få unntak der det kan være fornuftig å løsne på regelen om ingen skole- ingen fritidsaktivitet om kvelden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat