Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 23:01   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigste billetter til Orlando finner jeg ...

I Miami er det 30-33 på den tiden.

Google litt rundt, jeg bruker Kelkoo.no, finn og andre og så bestiller jeg som regel hos flyselskapet selv. Via Lisboa kan være et rimeligere alternativ, men jeg tror det kan kreve overnatting. Island Air flyr også til Orlando. Var generelt obs på at det ikke er overnatting (så at du i hvert fall vet det) eller flyplassbytte (kan skje f.eks. i London og New York). Det er mange som leier hus i Orlando med eget mindre svømmebassen og et større som også kan nyttes og jeg vet at det er flere her som har vært/skal på samme sted.

Personlig foretrekker jeg lang reise over Atlanteren på returen så at natten ikke blir så kort. Det vil si at man flyr over Atlanteren direkte fra sydlige USA og ikke mellomlander lenger nord i landet. Det er også greit, syns jeg å ha returen så sent som mulig på kvelden så at det blir en reell natt på flyet. De som går fra Florida ved 15-tiden lander som regel rundt midnatt amerikans tid i Europa og da er alle bare trette og det har vært vanskelig å sove på flyet. Fordelen er selvsagt at man er tidligere hjemme.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat