Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 22:22   #28
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

For min del så er det helt ok at hunder er løse, så lenge eier har kontroll, og det faktisk er en snill hund. Jeg synes jo det bare er kos når en hund kommer bort til meg for å hilse.

Men, jeg ser absolutt problemet for de som feks er redde for hunder, og mener av den grunn at hunden enten må gå i bånd, eller kalles inn til eier ved møte av folk.

Når mine foreldre er her, så går jeg mange og lange turer med hunden deres. Han går ikke løs, men går i bånd som gir han mange meter fritt spillerom. Når vi går i marka eller andre steder som tillater det, så får han gå med fritt bånd. Møter vi folk, så drar jeg inn båndet og har han ved foten, uansett.

Nå er han en hund som overhodet ikke enser andre folk når vi går tur. Han er på tur da, og det er alt som står i hodet på han. Men det vet jo ikke de vi møter, og for å vise at jeg har kontroll, og jeg tar hensyn, så draes han inn.

På en av våre turer så var det en dame som stoppet opp og skrøt veldig av at jeg faktisk tok han inn. Det var god skryt å få.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat