Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 00:10   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Det hjelper ikke å vurdere om man har "full" kontroll på bikkja. Du har bare full kontroll frem til det dukker opp noe som frister mer. Hos enkelte hunder og godt oppdratte hunder ligger lista høyt for hva som frister. Men disse hundene er vel også de som blir fulgt minst med på. Jeg skjønner ikke problemet med å ha bikkja i bånd. Hvorfor skal den på død og liv gå løs. Jeg har min i bånd og plages ofte av at min er dette "noe" som frister mer.

Like plagsom er eieren som etterhvert dukker opp for å forsikre seg om at hunden dens er bare så snill. Det hjelper fint lite, for min har blitt skremt så mange ganger av løse hunder - at han er redd og til tider aggresiv mot andre løse hunder.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat