Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 10:27   #4
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Jeg er i utgangspunktet ikke redd hunder. Når jeg ferdes ute ønsker jeg ikke å møte hunder som går løs uten eier. Det er alikevel to helt ulike tilnærminger til det: nabo 1 har en hund av god størrelse, går mye fritt og kan dukke opp i hagen vår. Naboen har full kontroll på den, den adlyder ved den minste lille instruksjon og vi sjeneres aldri av denne hunden. Nabo 2 har en hund som er noe større. Her derimot...... har eieren null kontroll på hunden, den kommer imot meg med kjempebyks, og hopper opp i ansiktet, flere ganger har den knurret til meg. Denne hunden er jeg lite interessert i å møte uten at den er i bånd, det er denne som oftest er uten bånd. Hunden nærmest ler av eieren sin, og det er hyl og skrik for å få hunden til å lystre, helt komisk med hunden først og eieren etter i vill mundur. En gang kom den faktisk inn i huset mitt . Nabo 2 har ingen forståelse for at jeg ønsker at hunden skal være i bånd på fellesområdene her. Det er ugreit synes jeg, med tanke på meg selv og barna.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat