Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Hva slags hull i hodet argument er det? Det nytter jo lite å boikotte flyselskaper som ikke flyr mellom destinasjoner jeg ikke skal verken til eller fra. Jeg har heller ikke behov for å kun boikotte det jeg syns er aller verst i verden, men ganske mange andre også.
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Jeg sier jo ikke at man ikke skal boikotte noe fordi det finnes et verre flyselskap i Sverige/Brasil/Taiwan? Jeg formulerte meg kanskje feil, for poenget mitt var ikke å si at det er teit å boikotte når det finnes verre ting i verden. Poenget mitt var mer om RyanAir regnes som en versting generelt, eller om det er er mange flyselskaper ellers i verden som opererer på samme måte? Det hadde ingenting med folks ev. boikottønske å gjøre.
Jeg syns ikke kvinnediskriminering er noe å fnise kokett av. Sorry for at jeg er sånn humørløs feminist.
Næh. Slapp av. Slutt å hersketeknikke! Jeg fniser ikke kokett. Jeg fniser hjelpesløst, fordi jeg ikke kan annet, fordi det hele er så latterlig og bak mål at det bikker over i det absurde. Og jeg skal ha meg frabedt at det insinueres at jeg er en flåsete anti-feminist.