Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 12:52   #32
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva slags hull i hodet argument er det? Det nytter jo lite å boikotte flyselskaper som ikke flyr mellom destinasjoner jeg ikke skal verken til eller fra. Jeg har heller ikke behov for å kun boikotte det jeg syns er aller verst i verden, men ganske mange andre også.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg sier jo ikke at man ikke skal boikotte noe fordi det finnes et verre flyselskap i Sverige/Brasil/Taiwan? Jeg formulerte meg kanskje feil, for poenget mitt var ikke å si at det er teit å boikotte når det finnes verre ting i verden. Poenget mitt var mer om RyanAir regnes som en versting generelt, eller om det er er mange flyselskaper ellers i verden som opererer på samme måte? Det hadde ingenting med folks ev. boikottønske å gjøre.

Jeg syns ikke kvinnediskriminering er noe å fnise kokett av. Sorry for at jeg er sånn humørløs feminist.

Næh. Slapp av. Slutt å hersketeknikke! Jeg fniser ikke kokett. Jeg fniser hjelpesløst, fordi jeg ikke kan annet, fordi det hele er så latterlig og bak mål at det bikker over i det absurde. Og jeg skal ha meg frabedt at det insinueres at jeg er en flåsete anti-feminist.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat