Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 13:39   #71
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det jeg har reagert på, har vært all "sytinga" er på FP om at det er "farlig" å fly med dem, at det er så "vanskelig" å fly med dem og andre ting jeg synes jeg har usaklige. Jeg synes man burde skille skitt og kanel litt, da.

Som forbruker så vil jeg selvsagt at kjøpsprosessen skal være så enkel som mulig. RAs prosess er laget vanskelig med vilje, fordi de ønsker at du skal betale mest mulig.

Angående sikkerhet så tror jeg nok at det ikke er de aller beste i sitt kull av piloter som jobber der. Jeg tror også at om du får dårlig betalt, føler deg presset til å stille opp i en toppløskalender og ikke får betalt når du er syk så går det utover arbeidsinnsatsen din.

Det er jo rett og slett common sense.

Sist redigert av Tallulah : 08-03-12 kl 13:49. Årsak: Mest mulig, ikke minst. Takk, Him!
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat