Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-12, 10:17   #133
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Aiai. Jeg forstår at lydighetstrening har kommet til et nytt nivå når man trener hunder opp til skigåing og ikke minst sykling!

- du skjønte hva jeg mente. Det var så rart, det gikk en skikkelig aha-opplevelse opp for meg da hunden min døde. Jeg trodde jo at jeg var litt kjapp på ski, sant? Jeg hadde jo hatt personlig motor i strikk foran meg, og måtte innse at egne evner slett ikke var så gode som antatt

Og a propos ski - en vinter passet jeg en flat, i tillegg til min egen. To spinnville, godt fysisk trente flat coated retrievere. Slike må få trim for å ikke ta helt av. Hva bedre enn skitur i tospann, eller hur? Jeps, spente på pulk, meg bak i strikk og de to gale foran i tospanndrag eller hva det heter. Juhu det var turen sin, det!! Neste gang hadde jeg oppi et vinterdekk i pulken så det i det minste ble litt motstand for fytti grisen, det gikk fort. Og nedoverbakker er gøy vuttu, for da kan man løpe _enda_ fortere - og m^2 som er så sjempeglad i fart og spenning og full fart i nedoverbakkene - not
(men det _var_ veldig gøy, sånn egentlig!)

Og et tips før man prøver det samme selv - sett den hunden som kan stopp, høyre og venstre _først_ i draget

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat