Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-12, 12:20   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: To dager til fotografen kommer

Fotografer kan forøvrig får ordnet det meste... da en bekjent solgte huset sitt for litt siden, hadde mr. photoshop fått fyr i peisen.

Tente stearinlys over alt ser nok fort kunstig ut ja. Men, vi HAR et stearinlys på badekarkanten... skal jeg ta det bort, tro? Det er jo ikke akkurat som om det er i daglig bruk, jeg tenner det ikke når ungene bader, for å si det sånn. Det er formet som en sjøstjerne, og passer liksom fint som "ikke-personlig pynt", om det ikke var for at det altså har vært tent da, så det må enten tennes eller fjernes, tenker jeg? Tenker det forsvinner, jeg. Sammen med det meste annet som befinner seg på badet. Det var tre tente telys på hylla over badekaret da vi var på visning når vi kjøpte her.

Jaja, jeg har massive mengder med rydding forran meg før jeg trenger bekymre meg for detaljer som stearinlys. Heldigvis har jeg noen uker, og en stor varebil som skal frakte bort et lass, før den tid.