Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-12, 20:20   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Populærvitenskapelig?) psykologibok

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har lest bare populærvitenskapelige bøker om psykologi (kanskje en eller to fagbøker ), er det noe spesielt emne du synes er interessant? Jeg synes ting som går på nevrologi (anbefaler Oliver Sack), kommunikasjon (anbefaler søstrene Ihlen) og oppvekstpsykologi er interessant
Finn Skårderud mer i psykiatri sjangeren? Det ble jeg overrasket over å lese.

(Sitatet er hentet herifra)

Tja, jeg vet egentlig ikke helt. Oppvekstpsykologi er vel ikke helt det jeg tenker på. Jeg kunne vel i første omgang tenkt meg noe lettlest som ga en generell innføring i litt av hvert og så kan jeg se hva som fenger mest.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat