Tråd: Kjendisfest
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-12, 22:48   #3
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjendisfest

Da begynner mye å være klart. Mannen min mener alltid at jeg styrer så mye med slike fester/bursdager/selskap, men jeg elsker å gjøre det. Etter 11år har han latt seg rive med, og han har lage en tøff reklamevegg som vi skal ta bilder foran. Han har mala ei gipsplate, skrevet ut logoer/reklamer og limt på. Lite seriøst, men han og broren min har hatt det moro, ser jeg.

Ellers er champgane og alle ingredienser til kanapeer kjøpt.
Jeg har laget ferdig den røde løperen, laga bokser med spørsmålstegn og mynter som Super Mario kan hoppe opp i, kjøpt hvite/rosa roser og pynta stua med, goodie bags er pakka og fylt med parfymer, kremer, kjærlighet og en liten sjokolade.

2 flotte ungdommer i ballkjoler er klare til å dele ut goodie bags, og 1 ungdom og 2 litt yngre gleder seg til å være papparazzi.

Vi bli 12-14stk. og ingen vet at vi har gjort klart til dette. De tror de skal komme hit for en fest, og at folk kun har kledd seg ut.
Nå gleder jeg meg skikkelig.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat