Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 11:49   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk hos fotograf

Jeg kunne vist deg noen eksempler på både lysegrønn og brunsort litt ujevne bakgrunner som funker fin-fint, men ikke her - da må det en tråd på M2 til. (nei æsj, jeg satser på at du sitter klistret til tråden og leser fort, så fjerner jeg dem igjen om noe minutter)

Inntil videre kan jeg la disse ligge kort-kort, de er jo av noen jeg kjenner så vil ikke ha dem på åpent forum. Ullundertøy er tilogmed fint (!), sort bakgrunn er også fint Og ikke-gjennomtenkte antrekksvalg (eller uforutsette fotografsessions) funker fint det og. Det blir fint uansett, fordi det er bilder av noen du er glad i

edit: svosj!

Sist redigert av m^2 : 08-12-12 kl 13:24.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat