Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 18:01   #76
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Harr'u tampongkort?"

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg må innrømme at jeg synes det er litt snodig at noe så basic som bind og tamponger skal være så fryktelig pinlig. :enkel:

Jeg synes ikke det er "fryktelig pinlig". Jeg tror ikke noen har gitt uttrykk for at det skal være akkurat det.

Jeg synes det er snodigere (om man først skal sammenligne) om man ser på alle deler av livet som like lite privat. Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe kondomer, men jeg kan synes det er flaut om det er tenåringsnaboen som sitter i kassa. det betyr ikke at jeg skammer meg over å ha sex, men jeg synes at kjøp av et sexrelatert produkt blir litt for privat når det er tenåringsnaboen som skal selge meg det.

Man må jo gjerne tenke at alt er så naturlig og greit og sånn og at - men jeg tror ikke vi kommer fra at vi alle må forholde oss til egne og andres intimsoner. Mensen og utflod og sånn kan fort bli litt awqward om det fusses rundt og det f.eks også er en i den andre enden som ikke er helt komfortabel i situasjonen (og sjansen er stor for det - det er mange tenåringer som jobber i dagligvarebutikker).

Jeg tror ingen i denne tråden tar sin død av kort og stempel og "harru sånn tamponkort"-spørsmål. Men kan kan jo godt diskutere ikke-så-veldig-store-problemstillinger også. Og jeg tror nok at mange vil forholde seg annerledes til et bind&tampong-avtale enn til en bleieavtale. Og jeg er ikke helt sikker på at det var riktig produkt å highlighte på denne måten. men hva vet jeg - kanskje menstruerende damer vil valfarte til Kiwibutikkene?