Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-12, 13:24   #6
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vinterdress med hull på begge knær

Vi har fått en identisk skade på begge bein på tøtto sin dress!
Det ser helt klart ut som om tapen har gnagd hull innenfra. Dressen er noe mer brukt enn hos dere, ca over 4 mnd, men den er brukt lite da det har vært en mild vinter. Den har over hodet ikke slitasje på armer, knær eller rumpe, og det viser jo litt ...

Jeg gikk til xxl i går hvor de tok den inn og sa det eneste de kunne gjøre var å lappe skaden, det kom til å ta opp mot 3 uker.
Jeg ble så paff at jeg ikke fikk sagt noe, om 3 uker er jo sesongen over liksom ... og lapping? Virkelig?

Uheldigvis ble dressen kjøpt på salg i april -10. Det er jo soleklart at jeg ikke har brukt den fra april og utover, om man bruker fornuft. Men det er jo mulig at de kommer til å se anderledes på det?

Jeg sendte mail til Isbjørn of sweden på sidene deres i går kveld, men har ikke fått svar enda.