Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-12, 14:55   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det står jo i HI at det er snakk om en sånn liten, tynn plastpinnedings som priser blir festet med på klær. Mao nålehull.

Plastpinnedings er ikke det samme som en nål i min verden, derfor jeg spør for å være sikker på at jeg ikke misforstår.

Snakker vi om en nålgreie, så kan jeg rett og slett ikke se problemet og jeg blir litt over at man faktisk må ta dette opp eller bemerke det. Barna syntes sikkert det var morsomt å få den på, selv om det er reklame.

Jada, det er ikke optimalt, men mye i livet er ikke optimalt. Dette kan jeg fint leve med.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat