Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-12, 16:53   #11
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: MD Formulations og Decléor

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Hvis man søker opp en av de største hudpleiebloggene på nett så er det greit å finne frem til gode produktanbefalinger man kan forsøke.

Jeg ville vært forsiktig med å ta alle hennes råd for god fisk, for hun har et ekstremt snevert utvalg av merker hun anbefaler, og alt annet blir dømt nedenom og hjem. "Godkjente" merker der i gården er vel Decleor, MD Formulations, Priori og Matis, og det synes jeg er litt pussig, for det finnes veldig mange gode merker på markedet.

Når det er sagt, må jeg advare litt mot Decleor dersom du er duftsensitiv. Det er greit at duftene kommer fra eteriske oljer, men det betyr ikke at man er garantert å ikke reagere på dem. Enkelte av produktene derfra lukter såpass sterkt at jeg får problemer med luftveiene av dem, og jeg er ikke særlig sensitiv i utgangspunktet. Jeg ville ikke brukt såpass sterke produkter som det du har fått anbefalt på en blandingshud, i hvertfall ville jeg brukt en mildere rens. Dersom du bruker for sterke renseprodukter på en blandingshud, vil den gjerne bli i ubalanse; både tørr og stram, samtidig som den glinser fordi huden går i overproduksjon av oljer/fett for å erstatte det som blir fjernet ved å bruke for sterke renseprodukter.