Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-12, 17:06   #56
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vekkeklokke lørdag og søndag

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg elsker å sove. Virkelig elsker det. Å våkne, vurdere å stå opp, for så å gi blaffen og sove videre under en varm og god dyne, det er ren, skjær lykke.

Om jeg styrte meg selv helt så hadde jeg glatt sovet til 10-11 hver helg. Da hadde jeg ikke trengt vekkerklokke - jeg våkner innimellom sånn fra 8-9.

Nå skjer det jo ting i helgene, og jeg har en mann som HATER at tiden blir "sløst bort" på soving. Så jeg kommer meg opp før. En gang mellom 8 og 9, som oftest. Da trengs det ingen vekkerklokke. Det sørger mannen min for.

Dette er oss, bare at jeg er mannen din. Litt. :skrape:

Jeg prøver å forstå, og han får oftere sove lenge enn meg, siden det er svært mye annet jeg setter større pris på enn å sove lenge.