Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-07, 19:42   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelige matmuffins

Den skal være ganske tjukk, men ikke FOR tjukk. Hjalp det?

Nei, den skal være slik som muffinsrøre. Tannpasta-konsistens? Bare du får den nedi formene så er det greit. Husk å ikke følge steketiden slavisk, mine ble litt halvrå nederst siden jeg har så vanvittig mye fyll i dem, så jeg måtte ta dem ut og legge dem opp-ned på en rist og steke dem i 6-7 minutter til uten formen. Stek dem feks. på 175 grader i en halvtime, eller bare se det an. Blir de litt bløte nederst så kan du bare steke dem uten formen i noen minutter, det fikser biffen.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat