Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-12, 22:27   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Skogstad ordent raskt opp, Sport1 har en jobb å gjøre. Og noen ganger undrer jeg på om de tar det personlig at man klager på ting??

Ja, det tror jeg de gjør, tar det personlig altså når man klager.

Jeg var på Skoringen nå etter jul en gang og klaget på eldste sine Viking gore tex vintersko som lakk. Fikk slengt noen sure kommentarer at de skoene var nå så godt brukt, det så man jo, og at det ikke var vits i å klage osv. Jeg sa at de er brukt til og fra skolen og på skolen noen få måneder i vinter og at yngste som også har samme sko av samme merke og er bhg gutt er tørr i sine. Riktignok var skoene skitne på utsiden og så nok brukt ut, men jeg hadde jo med kvittering som kunne bevise at de ikke var brukt i mange mnd. De godtok til slutt å ta inn skoene, skulle teste dem. Etter noen timer ringte de: "Joda, skoene lekker, de, kom og hent nye". Jeg hadde ikke klaget om jeg ikke trodde de lakk eller om jeg visste de var godt brukt.