Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-12, 20:01   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Det er like lite greit at en voksen tar frem en saks og klipper i dressen fordi ungen kommer sikkert til å ake og lage hull i den læll, som det er å gjennomhulle den eller ellers behandle ytterklærene på en sånn måte at de (kan) bli ødelagte. Nå diskuterer vi generelt, håper jeg, for saken var litt annerledes for hi, som jeg forstår ble det ikke hull der.

Jeg liker å følge med og holde rede på vannsøyler og greier, men spør meg om baksiden av Canal Digital-boksen eller Fly-sko fra London. Der er jeg blank.