Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 09:29   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg er nok helt motsatt.. Fullstendig motsatt. Jeg elsker vår og sommer. Jeg har også bleik hud, store brede føtter som ikke passer inn i nette små sandaler og har en kropp som ikke passer inn på Paradise Hotel.
Jeg har heldigvis innfunnet meg med at folk ikke bryr seg så himla mye om hvordan kroppen min ser ut og jeg har ingen ting å skjule. Om noen ikke tåler mageheng og strekkmerker er det deres problem, ikke mitt.

Jeg har tidligere kjent på angsten for å vise meg i bikini på stranda og kjent på det vanskelige med å gå med bleike legger. Det var bare ødeleggende å tenke slik.

Jeg håper du vil få et godt forhold til kroppen du har Nessie. Det er OK å ikke like vår og sommer, men det høres mer ut som om det er synet på kroppen din som styrer forholdet til årstidene og det er trist.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat