Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 10:06   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er det fortsatt lov med lange kjoler? :håpefull:

Jeg skjønner Nessie veldig godt. Jeg er blek. Jeg har veldig dissende lår og masse åreknuter. Det betyr bye-bye til alle skjørtene og kjolene mine, og jeg trer inn i buksesesongen. Det skal nemlig mye til før jeg går i skjørt/kjoler uten strømper under slik som beina mine ser ut. Og dere som sier "neeeei da, det er bare å like seg selv", skal få tilsendt et close-up-bilde av beina mine, så tenker jeg at dere tier stille.

Jeg liker ikke varme. Og ikke sterk sol. Jeg burde flytte til Jan Mayen eller noe sånt.

Så våren/sommeren er slitsom på det viset. Pluss at jeg må begynne å tenke på å ta meg av verandaen. Den trenger nye møbler, nye planter, maling, lakkering, nytt vindu, osv. osv. Og selv om jeg elsker den store verandaen min, så er den en kilde til dårlig samvittighet over at jeg ikke utnytter den bedre. På vinteren ofrer jeg den dog ikke en tanke.

Jeg sier lange kjoler er «in» i år også.

Og jeg er veldig som deg. Ikke så glad i sol og varme, og som du sier; vårt uteområde og store veranda er kilde til akkurat det samme som du sier… litt sånn dårlig samvittighet fordi den brukes for lite.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat