Tråd: Jentefesten
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 15:32   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jentefesten

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ja, det er det jeg også mener, og det er vanskelig å nekte for at å kritisere kvinner for å velge tradisjonelt er med på å inskrenke kvinners valgmuligheter. Det er helt klart viktig at man legger til rette for at folk kan ta veloverveide valg, men det øyeblikket man gjør et valg mindreverdig i forhold til andre valg har man tatt fra mennesker den reelle valgfriheten.

Vi vil være helt enige den dagen tradisjonelle valg ikke fører kvinner rett i uløkka økonomiske sett. Så lenge kvinner gir opp tradisjonen med å sitte igjen med økonomisk svarteper til slutt, kan de ellers få lov til å velge så tradisjonelt de vil for min del. Da regner jeg også med at de som bruker friheten sin til å velge mykt, barnevennlig eller sukkersøtt lar de som velger å jobbe mer og levere kjøpte kaker på skolefesten få lov til det uten at de nedvurderes som mødre eller kvinner av den grunn.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat