Tråd: Jentefesten
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 23:02   #52
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jentefesten

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hvem sier at det er på bekostning av mennenes tid med familien? Det er da overhodet ikke slik at alle hjemmeværende eller deltidsarbeidende kvinner har menn som jobber mer enn vanlig arbeidstid. Det finnes helt sikkert familier som har det slik og jeg er helt enig i at det ikke nødvendigvis er spesielt heldig, men etter min erfaring er det ingenting som tilsier at fedres arbeidstid er omvendt proporsjonal med deres koners arbeidstid.

Jammen, det er jo nettopp slik det er. Mor jobber deltid og far jobber overtid. Jeg får ikke linket nå fordi jeg er på toget, men tror det er noe om dette på SSB.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat