Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-12, 20:57   #55
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd vår 2012

Ble vårdress fra Helly Hansen til snuppa. Men nå tror jeg kanskje at jeg skal bytte buksa, det vil nok være litt mer praktisk med en som går høyere opp/med seler om den skal fungere som regnbukse. Eller? Hverken buksa eller genseren er merket med hva slags vannsøyle den har, men på en av buksene i en annen str var det en annen lapp hvor det sto at de holdt minimum 15000. Hun jeg pratet med kunne heller ikke finne mer konkret info enn dette, men garanterte at plagget holdt tørt og godt og vel det.

Jakka kjøpte jeg i str 3 år da den var utrolig stor i str, spesielt lang i armene. Tok dermed buksa i samme str, men tror jeg må ha den i str over. Ikke lett å få prøvd dette på snuppa med andre ord. Må prøve å lure henne til å prøve settet skikkelig i morgen for jeg synes at jakka virket noe knapp på lengden, selv om armene var alt for lange.



Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat