Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-12, 22:11   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.651
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd vår 2012

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Hm, ja det lurer jeg også på, for først var alle klærne merket med Helly Hansen. Så var det Helly Hansen XTP, og nå står det noe annet, finnes ikke XTP på noen av plaggene lenger.

Så rart!

Jeg stod og så på en HH hel parkdress forleden på Intersport, tilbud. Stod ingenting på den heller, så jeg spurte selgeren. Først mente han at den hadde minst 10 000, men så var han usikker og spurte. De lette og lette og fant til slutt ut at den bare hadde 5000. Tror det stod noe spesielt på den, helly hansen tech protection eller noe sånt. De mister meg litt som kunde når de ikke kan skrive på vannsøylen. Da velger jeg heller noe annet. Men vi har vært veldig fornøyde med HH jakken og de utallige buksene vi har hatt.

Luvi: Vi har hatt en HH tech bukse med seler og resten uten. De uten går fint som regntøy de også altså.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat