Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 10:54   #5
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett.

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Godt poeng. Men klarer du å danne deg et bilde av de fleste her inne da? Jeg gjør ikke det. Det er noen som utmerker seg, og det er gjerne de som skriver mest og best. Deg for eksempel.

Takk for komplimentet!

Ja, jeg synes det. Jeg klarer selvfølgelig ikke å danne meg et bilde av alle, men jeg synes at jeg oppfatter folk nogenlunde bra. (Nå er jo dette lett å si ettersom jeg i de fleste tilfellene ikke har mulighet til å etterprøve meningene mine. ) Men på NM var det i alle fall flere ganger jeg oppfattes alderen på de som skrev innleggene ganske bra - og i mine øyne er det også noe som jeg vurderer. Jeg synes det ville være unormalt om en "vanlig" 17 åring var like reflektert som en "vanlig" 40 åring. Unntakene eksisterer selvfølgelig i begge retninger. Det samme gjelder utdannelse. Jeg både tror og håper at man blir mer kunnskapsrik av utdannelse, men man blir ikke nødvendigvis mer intelligent.

him er ikke aktiv   Svar med sitat