Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-12, 20:25   #122
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg håper først og fremst at det blir en sommer jeg husker, ikke en ubestemt årstid som er våtere og kjøligere enn den skal. Som i fjor, og ikke var det bedre på Mallorca de to siste ukene i juli heller. I år har jeg bestilt reise til Sardinia fordi jeg vil ha lange kvelder, varme, sjøbad og solnedgang.

Det kan godt være dere leser meg som fast og fin fordi jeg trener ofte. Men sannheten er at jeg er kraftig og har ujevn hud, ikke noe å skryte av i bikini. Fordelen er at jeg er fast i kroppen. Jeg har kraftige åreknuter på høyre legg og to soriasis merker. Men jeg elsker bading og strandliv. Har funnet meg en tynn tunika til å ha over bikinen og flere løse og ledige bukser. Alt er komfortabelt og jeg gleder meg. Solen gir meg pigmentflekker i ansiktet selv nå som jeg bruker spf 30, det plager meg mest.

Jeg har en mor i str 36 eller mindre, som alltid har scannet vekten min, og kommentert løst og ledig. Jeg har vært tykk i hennes øyne siden jeg vokste ut av barneklærne. Nå skal jeg på ferie med henne, i bikini.

Jeg har varslet min mann og min mor om at jeg ikke vil diskutere kropp og størrelse mens barna hører på. Vi er bare forskjellige. Vi har litt av hvert i familien.

Det har vært snakk i barnehagen om tykke mødre, det var en litt lubben, og barna sa de hadde store rumper. Jeg vet helt sikkert hvor det kommer fra. Og jeg har gitt klart uttrykk for at det ikke er interressant å snakke om. Men når mødrene bruker barnehage sammenkomster til å utveksle hårfarger, frisører og bukse typer og størrelser, så har vi litt å jobbe med.