Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 09:00   #10
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har stort sett bare kjøpt tester de gangene jeg har vært gravid (+ noen få utenom), og jeg syns ikke det har vært flaut å kjøpe dem. (På det grunnlag at noen "ser at jeg har hatt sex"): Sex er vel noe de fleste har.
Men jeg har nok sett meg litt ekstra godt rundt på apoteket, hadde jo ikke lyst til at eventuelle kolleger, venner eller bekjente skulle vite om et svangerskap omtrent før jeg visste det selv.

Her er jeg enig med deg. Ikke flau, men redd for at personer du ikke ønsker skal få rede på graviditeten for tidlig.

Og jeg mener: Er man først inne på SG, og gjør hva man kan for å bli gravid, da ser jeg ingen grunn for å bli flau. (Selvfølgelig litt flaut å kjøpe 20 tester i uka, men det er også flaut å kjøpe cola eller røyk 20 ganger i uka, men det er på grunn av mengden, ikke varen)