Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 09:04   #5
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Digre edderkopper

Misteri: Ja, sånne dukker opp innimellom hos oss også. Mest nede i kjelleren, men en og annen oppdagelsesreisende kommer opp til 2 etasje.

Vi flyttet hit til Telemarkskysten for noen år siden og da hadde jeg aldri sett slike megastore edderkopper før. Jeg var lenge stiv av skrekk når jeg så de. Nå bare dasker jeg de med en sko eller noe.. de tåler bare et slag før de dør så det er så greit atte. (verre med de små, de tåler jo all verden de)

Det med edderkoppen i øret blei jeg litt kvalm av.. hadde håpet at det ikke var mulig. Grøss. Får trøste meg med at de megaedderkoppene som finnes her nok ikke få plass i øret (ikke bestrid dette, la meg leve i en rosa verden!)