Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-12, 21:29   #133
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Joda, klage litt kan nå alle gjøre på en dårlig dag en liten stund.

Men å la bikinier, hvite legger eller andre bagateller bli så styrende at man sitter og gruer seg til å gjennomleve halve året, da er det noe ramlende galt. Jeg tolker mye av det som skrives som et uttrykk for dårlig forhold til kroppen sin, vonde minner, sårbarhet, trollsplinter i øyet som bare ser det som er feil og ikke det som er fint, traumer som later til å være så altoverskyggende og lammende at jeg synes synd på vedkommende og så er resten selvopptatthet og rosfiske.

Kan man bli sugd inn i navlen sin om man stirrer for lenge på den? Ja, antagelig.

Det tok jo litt av og da. Jeg har ikke sagt at jeg gruer meg til å gjennomleve vår og sommer. Jeg har sagt at pga en del ting som vår og sommer fører med seg, så er jeg en større tilhenger av høst (og til dels vinter).

Jeg synes ikke FP er plagsomt kroppsfokusert eller noe sånt, som noen nevner her. Men jeg synes ofte det er litt sånn «..jamen.. det er jo bare å gjør sånn og sånn…» - og så virker alt så enkelt liksom. Og jeg vet at berre gjer det er en fin ting, men det som er enkelt for noen, er ikke nødvendigvis enkelt for andre.

Denne tråden var bare et lite hjertesukk over at det er ikke sånn at alle synes vår og sommer er Men jeg føler ofte at det er litt mer sånn for mange, og at det er vinteren man helst «skal» mislike.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat