Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-12, 23:16   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg kan ikke skjønne at det ikke skal være lov til å klage fordi vi bor i verdens rikeste land og kan jobbe med oss selv. Hallo, det er jammen meg mange temaer som er utelukket å ta opp hvis kravet for å kunne ta opp ting er at det ikke skal være en løsning for det eller at man skal ha psyken fullstendig på plass først. Jeg synes det er bra at vi kan snakke om det som ikke er helt på topp.

Jeg synes det skal være lov til å klage på nesten hva som helst, men ikke nødvendigvis uimotsagt.

Og hvis man legger frem klagingen offentlig, kan det hende man får beskjed om å ta seg sammen. Det er heller ikke gitt at det nødvendigvis er en dårlig ting.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat