Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 10:55   #33
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?

Kanskje litt flaut, jeg har kjøpt veldig mange tester, Har prøvd å bli gravid i over 20 år (som vi ikke brukte prevansjon) og har vært gravid 9 ganger, som regel tok jeg mer enn 1 test da jeg var gravid også, med minsten tok jeg 4 før jeg var sikker på at jeg var gravid og at det ikke bare var rester av hcg etter at jeg mistet like før. da jeg gikk på hormonkur et halvt år så kjøpte jeg vel 2 tester i mnd, og så har mensen vært veldig uregelmessig i mange år, og jeg har ikke tall på antall tester jeg har kjøpt som har vært negative,
Har passet på at det ikke har vært kjente inne på apoteket da jeg har gått i kassen med testen, og jeg har puttet posen raskt i vesken.
Var i perioder desperat etter å bli gravid og ville ikke at noen kjente skulle se testene, fordi det var stor skuffelse da de var negative og da ville jeg helst ikke ha spørsmål om jeg var gravid.