Tråd: 4 mnd
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-12, 21:19   #6
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4 mnd

Jeg fullammer min seksmånedersbaby, han skal få smake grøt seinere denne uka. Hittil har han bare hatt en minibit bananmos på tunga to ganger. Det der med at de våkner mye om natta, trenger ikke å bedre sjøl om de får grøt. Om du er interessert i å opprettholde amminga, så bør man gjerne nattamme litt uansett, for å holde produksjonen vedlike. De helsesøstrene jeg har møtt, har vært ganske hissige på å gi grøt og hatt heller dårlig kompetanse på amming, så de lukker jeg ørene litt for.

Med storebroren lagde vi bare et par teskjeer grøt de første gangen, og så lagde vi gradvis større porsjon når han virket interessert i mer. Han hadde fulgt med på at vi spiste en stund alt og syntes det var spennende med annen mat; han spiste rimelig raskt større porsjoner.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat