Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 11:44   #65
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digre edderkopper

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Husedderkopp? HUSEDDERKOPP? :fistel: Er det liksom meningen at disse beistene skal bo i stua mi. Slik var det ikke da jeg bodde nede i asfaltjungelen. Jeg tror jeg må anskaffe katt. Da bli i alle fall Snupp lykkelig.

Kommer litt an på hvor du bor. De er ikke så utbredt. I hvert fall ikke de store. De vanlige husedderkoppene er ikke så store, og overkommlige. Problemet med Tegeneria Atrica (den store) er de utrolig lange bein. Vent, skal jeg finne bilde av en stor husedderkopp. Størrelsen stemmer sånn ca, bortsett fra at kroppen på denne er stor i forhold til bena. Men den "samlede" størrelsen er omtrent som de vi hadde hjemme hos oss. I jordkjelleren, under kjøkkenet.

ADVARSEL: BILDE KAN STØTE ENKELTE SARTE SJELER!

http://www.cs.cmu.edu/~lanthony/pers...ria_atrica.jpg

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat