Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 11:57   #67
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg er nå invitert med på utdrikningslag til min kommende svigerinne(hun skal gifte seg med min bror).
Det blir en helg med danskebåten, og regner med at prisen blir skyhøy(+ utgifter til mat og drikke hele helgen).
Og som prikke over ien ... Midt i fellesferien.

Da er jeg på tur med min mann og våre barn, så jeg kan uansett ikke være med.

Når jeg fikk vite hvem som skal være med, og hvem som var med på å planlegge, viser det seg at de er alle barnløse, under 25, og har null forpliktelser i livet.

Jeg kommer til å skrive brev til min kommende svigerinne, der jeg ber om unnskyldning for at jeg ikke deltar, men forklarer grunnen. Og jeg kommer også da til å ønske henne lykke til med utdrikningslaget, og at jeg håper hun har det fantastisk. Dette brevet kommer jeg til å gi til forloveren, slik at hun kan overlevere det når de henter henne.

Uansett synes jeg utdrikningslag skal være imøtekommende for alle, ikke for dyrt (max 500,-), og fokus på den som skal gifte seg, og ikke alle vennene rundt.