Måtte du minne meg på dette?? Joda, jeg elsker våren og sommeren, jeg elsker varme og sol. Selv om jeg svetter på steder jeg ikke tør tenke på. DET gleder jeg meg ikke til... Og jeg skulle inderlig ønske jeg kunne kle meg i lette sommerkjoler, men jeg kler ikke skjørt en gang. Blir helt uformelig. Men jeg elsker capribukser og straks skal de frem! Så får man heller lete litt etter overdeler som skjuler det meste... Hagen vår er helt skammelig og selvfølgelig er det godt dokumentert på google map for alle nå Jeg har skyldt på valp i huset, på ettåring i huset, på toåring i huset...på føll i hagen....i år vet jeg ikke helt hva jeg skal skylde på... Det koster så fordømt mye å gjøre noe som helst i hagen. Vi har en plen som man med god humor kan kalle naturtomt..om man ser bort ifra årsaken som er drenering og lastebiler og gravemaskiner som selvfølgelig måtte kjøre gjennom HELE hagen for å grave. Og det er 8-9 år siden.... Heldigvis bor vi ikke i et tett boligstrøk, tvert imot, men alle går tur forbi her da...