Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-12, 20:22   #277
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dette kan da jeg signere også, jeg vet alt dette, men det hindrer meg ikke i å tenke som i mitt forrige innlegg de dagene jeg har "bad hair and body-day." Jeg tenker at det er helt normalt (bortsett fra på FP ) og det faktum at jeg av og til tenker sånn, er ikke det samme som at jeg i stedet for å trene og gjøre noe med egen situasjon, henfaller til sjokoladespising mens jeg ser Top-model og sutrer over at jeg ikke ser slik ut.

FP er et stort sted med mange typer mennesker og det er jo flere her som er som deg, det betyr ikke at alle er som deg.