Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-12, 09:05   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg skal holde foredrag i morgen

Du, altså. Jeg kan fortelle deg at da jeg i nittenhundreogbrødmangel tok førskolelærerutdannelsen, så kom en mor og hadde foredrag for oss om hvordan det var å være mamma til en autist. Jeg tror faktisk det er det som gjennom hele utdannelsen gjorde størst inntrykk.

Når man skal snakke foran en flokk folk er det greit å føle seg vel sånn at ikke det blir en digresjon i hodet ditt. Kjøp deg en ny topp fordi du fortjener det og pust med magen. Jeg er sikker på at dette kommer til å gå strålende. Bare husk at disse menneskene er der fordi de faktisk er interessert i hva du har og si - det er ikke sånn som det var på ungdomsskolen - at de sitter der fordi de må.

Masse lykke til!