Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-12, 14:14   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Nei, det har jeg ikke tid til lenger, stort sett.
Det slo meg da frisøren min spurte meg om håret mitt bleknet mot kald eller varm farge når det hadde gått tid etter striping.
Jeg kunne ikke si at det var noe jeg hadde tenkt på når jeg ser meg i speilet, det er liksom ikke tid til å stå så mye foran speilet, ei heller å filosofere over hvordan stripene mine falmer... Kanskje jeg skulle brukt mer tid foran speilet med disse filosofiske spørsmålene, enn her på FP

Jeg måtte tenke to ganger da jeg fikk kommentar her om dagen om at jeg hadde fått så langt hår.
"Har jeg?" *tenke tenke*
Jeg kikket på bilder fra i fjor og sannelig har jeg fått langt hår.

Det var nesten litt skremmende å oppdage at jeg slettes ikke hadde tenkt over det. Tida går litt for kjapt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat