Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 16:20   #20
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Noen som har vært her:
Georgioupolis

Hvis du mener Georgioupolis på Kreta så ikke reis dit!
Jeg hadde mitt værste mareritt av en ferie da jeg var der for 3 år siden. Heldigvis hadde jeg bare bestilt for 1 uke men det er jammen første gang jeg har vært på ferie hvor jeg bare talte timene til jeg skulle reise hjem!
Det er en veldig liten landsby med få butikker og restauranter og rundt 23.00 tiden var hele byen stengt.

Vi bodde på et av de nyeste hotellene i byen og fikk rom i 4 etg. uten heis. Med barn og vogn var det veldig lite hendig. De aller fleste norske fikk litt igjen av reisepengene sine for de klaget på rommene alle sammen. Det var mugg og møkk i omtrent alle rommene. Vi omtrent vasket oss inn i rommet da vi kom. Det var selvfølgelig ikke byttemuligheter da alt var fullt.

I vannet på stranden var det store krater-stener som flere skjærte seg på og silblødde da de kom opp av vannet.
De som jobbet i byen på restaurantene, butikkene og på hotellet var kjempesure og lite serviceminded. Det virket som om de var drittlei turister, særlig barn.

Jeg har aldri hatt en så dårlig ferie noe sted og jeg har reist mye.