Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 11:13   #2
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

En kan få seg mange overraskelser når en møter nettmennesker. Mange av de som ikke er så flinke til å utrykke seg på papiret, er strålende intelligente på mange andre områder. Andre som fremstår som intelligente på nett, kan være mindre feks. sosialt intelligente.

Helt enig.
Men når det skal sies så er det flere her inne som er veldig flinke til uttrykke seg, og har kunnskaper til å skrive interssante og velformulerte innlegg om det meste. Skulle ønske jeg var litt flinkere selv jeg, iallefall til å "snekre" sammen noe bra skrevet og fornuftig på liten tid. Kan jo ikke bruke hele arbeidsdagen min på å skrive innlegg her. Så derfor blir det heller til at jeg leser mer og skriver korte kommentarer.