Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 11:19   #25
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Jeg sliter veldig med å formulerer meg på en god måte. Dette er veldig frustrerende, da jeg i mitt yrke må dokumentere relevante hendelser om pasienter hver dag. Det er heller ikke bare skriftlig jeg sliter med å formulerer meg. Også muntlig, noe som er veldig flaut når jeg skal prøve å forklare en ting. (Godt jeg ikke er lærer.)
Jeg vil ikke si jeg er uintelligent, men kan kanskje fremstå som det. Noe som sikkert var poenget til Myrsnipa i hovedinnlegget.

Jeg vet ikke hva det er om gjør at jeg ikke klarer å uttrykke meg riktig. Mulig jeg er ukonsentrert? Eller kanskje jeg ikke har blitt drilla så mye på dette i skoletiden? Men jeg veit ihvertfall at jeg taper hver eneste diskusjon med samboeren min, selv om jeg teoretisk vet at jeg har rett og han har feil. Jeg er elendig på å diskutere.

MEN, jeg har faktisk blitt mye bedre med å formulerer meg etter jeg begynte i den jobben jeg har nå. Vi har veldig mange samarbeidsmøter med pasienter, pårørende og forskjellige yrkesgrupper. Så når jeg må være møteleder, må jeg jo gjøre en god jobb.

Så jeg vil si jeg har vokst. Men har enlang vei igjen skal jeg bli like god som mange her inne.

Oida! Ble langt dette.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat