Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-12, 09:39   #39
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er skeptisk. Ikke så mye for alkohol og sånn - du kjenner nok ungen (!) din best selv der. Men det er som Mav sier et nytt arrangement, det har allerede vært rotete (ikke annonsert godt nok, kræsjer med VG-lista o.s.v) Jeg har vært på festival når det virkelig virkelig gikk galt (Roskildes Pearl Jam-konsert i 2000 da 9 menn døde) og da var det så utrolig tydelig hvor viktig det var at arrangøren virket. I tillegg er jeg veldig glad jeg hadde mye festival-erfaring bak meg da det verste skjedde.

Det går helst bra, men 16 år er ikke voksent. Hadde det vært i samme by og sove hjemme, så ja men jeg kjenner jeg er skeptisk til hele Kollen-arrangementet.

Jepp, du setter fingeren på alt som bekymrer meg der.
Hun har lang festivalerfaring, men da i lag med meg eller andre voksne, og ikke alene. Derfor skulle jeg foretrukket at det var på en etablert festival med systemer som virker hun ville på.

- og huff for Roskildeopplevelsen. Det der er virkelig enhver arrangør og enhver publikums store mareritt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat