Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-12, 09:59   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Sånn litt mer i trådens ånd:
Jeg har en kjip tannlegetime i morgen (fjerne to visdomstenner) så der synes jeg at jeg HAR tatt tak i problemet.
Fingerne mine er på vei til å bli lysegrønne, ikke så mye hage her, men det omtalte huset... har et mål med tomt.
Snop kan det definitivt bli inntak av her i huset, er ikke sjokolade beroligende for nervøse ventere?
Jeg har ikke syklus, så jeg har ikke pms. (Men det kommer nok tilbake, det er 13 mnd siden siste fødsel.)
Ungene mine er for små til å krangle tror jeg.

Og rot? Vel, hallo, vi skal flytte! Vi har kasser her og kasser der og ting som brude vært i kasser der, og så lever vi to store og to små rotkopper oppi det hele. Her ser følgelig slett ikke ut. (MEN, det må jeg gjøre noe med, for sånn i tillegg til å KJØPE hus, så skal v i også SELGE hus, i den forbindelse skal vi ha besøk først av megler, så av takstmann og fotograf, og tilslutt ha visning. Så jada, jeg pakker og rydder. Bare at akkurat disse timene nå så veeeeeeenter jeg, og da er jeg lite effektiv.)

Egentlig trenger hunden å luftes. Og lillejenta bør snart overtales til en dubb. Hun har ikke stilt sin mentale klokke, så selv om klokkene rundt meg nærmer seg ti, er hun slett ikke like trøtt og klar for en dubb som hun pleier, så noe sier meg at trilleturen kan måtte bli litt lenger enn normalt. Vel... da går det noen minutter ekstra. Mobilen tar jeg selvsagt med.