Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-12, 14:36   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?

Jeg tar det litt som det kommer, jeg. Her en dag var det tre som ble med hjem og to av de var der til 19.00. Jeg visste ikke på forhånd at de skulle komme, jobbet sent selv og hadde bare planlagt rester til middag som overhodet ikke var nok til alle som var i huset. De laget seg ostesmørbrød når de kom og fikk ikke mer mat enn det før de ble hentet. Vi spiste etter de var dratt.

Hos blir alle avtaler gjort på sparket og aldri avtalt med foreldre som mellomledd. Da blir det avgjort (av meg) fra gang til gang hvordan vi gjør med mat. Oftest er de alene noen timer til vi kommer fra jobb og da lager de seg te og ostesmørbrød.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat