Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-12, 23:17   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiel-fergen eller Køben-fergen som svipptur i sommer?

Det er mange timer ombord i båt og hvis båtturen er hovedmål med turen hadde jeg valgt Kiel. Dersom oppholdet i land er det viktigste er Køben best, men da ville jeg satset på overnatting. Selv om dere har 7 timer til disp dersom fergen er presis så blir det ikke reellt 7 timer. Dere må komme dere ut av båten, shuttlebuss og så må dere tilbake igjen. Dere rekker Tivoli, men ikke noe særlig mer. Jeg synes ikke tivoli i Køben er det geniale sted å ha med unger.
Vi har vært med ungene både i Køben (over litt lengre tid) og vi har tatt Kielcruise. Ungene våre hadde valgt Kielcruise siden de elsket båten, badelandet, showene og det at det var TV på lugaren.
Det er ikke mye å finne på i land i Kiel annet enn å gå på butikker. Der er Køben mye bedre, men da er det noe med å bruke de få timene på en lur måte.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat