Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-12, 13:43   #9
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Understell til Besafe Izi Sleep bilstol

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Hva er forskjellen på Quinny Zapp og Zapp Extra?

Zapp har ikke vendbar sittedel eller liggestilling. Det har Zapp Xtra, til gjengjeld er den litt mer pes å slå sammen, fordi hele ramma til setet må tas av. Det er fort gjort, men det blir en operasjon mer og setet tar mer plass.

Jeg kjøpte Zapp Xtra fordi det var viktig for meg å kunne ha setet mot meg, men jeg savner Titanium Breeze som jeg hadde før. (Den likner Zapp, men er billigere og har liggestilling, men er ikke vendbar.) Den tok mindre plass under transport og kunne slås sammen med ei hånd. Sett i retrospekt var den perioden der Pjotten måtte ha øyekontakt med meg så kort, at det samlet sett hadde vært bedre for meg å beholde Breeze-en. (Jeg aner ikke om de er i salg for tida.)

Jeg veit Niobe har hatt både Zapp og Zapp Xtra og er uenig med meg.