Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-12, 20:28   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Handydamer og handymenn: Hjelp! (Fjerning av teppe)

Jeg pusser opp kjelleren. I det ene rommet ligger det vegg-til-vegg teppe som jeg hadde planer om å la ligge inntil videre, men nå har jeg egentlig bestemt meg for å fjerne det. Helt til jeg oppdaget at teppet ligger under veggen.

Rommet er "under trappa", og det er bygget en vegg som går langs trappa så vi har en slags bod under selve trappa. Denne veggen er visst bygd etter at teppet var lagt, så det er ikke bare bare å fjerne teppet.

Jeg lurer på: må jeg rive veggen, eller kan jeg skjære teppet langs veggen og la det ligge under? Jeg vil ha gummi eller laminatgulv tror jeg. (treningsrom, så parkett er uaktuellt)

Hvis jeg ikke må fjerne veggen, hvordan får jeg fin overgang mellom teppet inni "boden" og gulvet utenfor? Det er ikke dør på boden, og det er heller ikke plass til en. Det kan godt være teppe inni boden, det er et forheng foran, så det syns uansett ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat