Sv: En påskekrim med FP-medlemmer
Midt oppi alt dette løper Nabojenta rundt med en rød sprittusj. "Jeg har fremdeles ikke rødprikket noen på forumet, så jeg tenkte at denne hytteturen ville være en fin anledning for "jomfruprikken" ... Så nå leter jeg bare etter noen som fortjener det."
Hun lar blikket sitt gli sakte over forsamlingen, stopper på Rune Rudeberg, går bort til ham, og tusjer en stor og rød prikk midt i pannen hans. "Hvorfor fikk jeg den?" spør han forfjamset. "Kun fordi du er den du er!" sier jeg, og snur rundt på hælen.
Nabojenta har fler hun vil prikke. Men hun venter til en mer lagelig anledning. Imens setter hun seg sammen med Hønni, Clubby og Myrsnipa. Nå har jo Nabojenta som kjent flørtet med Hønni og Clubby på nett i lange stunder. Så for å få deres oppmerksomhet begynner hun å ta av seg plagg for plagg. Da hun sitter der i kun truse og bh, klarer ikke Myrsnipa å holde deg lenger. Hun kaster seg over Nabojenta, og gir henne et saftig og dypt tungekyss. Da bli det liv i leiren. Flere kommer strømmende til, og prøver å skille dem. "Du må da skjønne at vi er flere som vil ha en bit av Myrsnipa!" roper både Madam Mim og Maximillia. Mange stopper opp, og ser lenge på Maximillia. "DU? Vil DU ha Myrsnipa?" er det mange som spør Maximillia. Da forklarer Maxi at hun lenge har drømt om Myrsnipa, men hun har ikke hatt baller nok til å tilstå det inne på forumet. Anne M står bare og surmuler. Men alle skjønner at hun også vil ha seg en beta Myrsnipe. Mamarazzi forbarmer seg over henne, og tar Anne M med seg inn på det ene soverommet. De lukker døren omhyggelig, og resten av gjengen hører etterhvert umiskjennelige lyder derfra. Noen fniser, andre nikker, mens resten rister oppgitt på hodet, og ruller med øynenen.
Plutselig hører de et Maxi og Anne M skrike hysterisk. "Ha, det var da måte på ... " sier Tosse, og fniser. "Nei, det det var ikke noe orgasmeutbrudd, det er noe galt der inne!" sier Majsa. Hun løper inn på rommet. Der er det helt tomt, vinduet står på vidt gap, det flyter med blod, og snøen laver inn vinduet. Hva har skjedd med Maximillia og Anne M?
Sist redigert av Nabojenta : 28-03-07 kl 21:50.
|